Nieuws

Verwarmingstoestel vat vuur in Vrasene, bewoonster met rookvergiftiging naar ziekenhuis

embed

In Vrasene heeft het deze namiddag gebrand in een woning in de Smis-straat. Rond half twaalf merkte een passant rook op aan het huis. De opgeroepen brandweer kon de bewoonster uit het huis bevrijden. Ze moest met rookvergiftiging naar het ziekenhuis. Het vuur was ontstaan aan een elektrisch verwarmingstoestel in de badkamer. De rook had zich snel over de hele bovenverdieping verspreid, en zelfs naar een aanpalende woning. Door het snelle optreden van de brandweer werd veel erger voorkomen. De schade aan de woning is wel aanzienlijk.

Nieuws
  • «
  • Meer nieuws